Petanqueclub Berentrode Bonheiden

Petanqueclub Berentrode is een gezellige club die zich wil uitbreiden en profileren als een toffe en actieve petanquevereniging.

De petanquevelden bevinden zich aan de sporthal, er zijn zowel indoor- (4) als outdoorbanen (12). Je vind deze langs de Grote Doelstraat te 2820 Bonheiden.

Van begin april tot eind september spelen we op de buitenvelden en van begin oktober tot einde maart spelen we binnen.

Wij spelen op:

• dinsdagnamiddag        van 14.00 uur tot 17.00 uur
  • donderdagnamiddag   van 14.00 uur tot 17.00 uur
  • donderdagavond          van 19.00 uur tot 21.30 uur
  • zondagvoormiddag     van    9.30 uur tot 12.00 uur

Petanqueclub Berentrode organiseert regelmatig clubtoernooien / interclub-toernooien / ontmoetingen met bevriende verenigingen. Alle evenementen vind je terug via het menu-onderdeel "Kalender".

Bij Petanqueclub Berentrode betaal je een klein bedrag (per jaar per persoon), veel ziekenfondsen betalen een deel van het lidgeld bij sportverenigingen terug.

Wil je graag kennis maken met het petanque-spel of onze vereniging? Wij heten je van harte welkom !!

Meest recente reacties

13.02 | 11:48

Hallo,

Vanaf welke leeftijd kan je deelnemen? Is het ook voor kinderen?

Groetjes,
Sonja

08.08 | 15:13

Het was een onvergetelijke dag in Oostende en het etentje was SUPER